expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16 October 2008

pentru că.. ich bin immer grundsatzlich dagegen:D











asa.. inca o saptamana pe sfarsiteee:D:D:D.. si eu tot nu sunt de acord cu variantele de bac de la vorbit(oral.. plm.. suna naspa)
dupa lungi crize.. nu am net.. nu-mi raspunde lumea la telefon.. blablabla. revine netul:D.. raspunde destul de multa lume la telefon:D. asa.. si.. in cautarile notorii pe netu asta mare si dragut.. am dat de poza care troneaza mai nou in fata catedrei pt ora de germana:D .. si anume..






in plus.. dupa un copy paste din ala ca in povesti.. mersi frumos simina ca se poate baza omul pe tine cand e in kk..
cum a fost o saptamana destul de.. calma..:).. hoffentlich (asa vreaaaau si speeeer si vreaaauuu!!!!) cu putin noroc, ajung in craiova(craiova.. flyover!!!) pt scorpions:D:D:D.plus chris norman ca vocal.. omg.. de ajung.. promit solemn ca invat tot ce prind pt bac.. asa, sa fie lumea vesela dupa..

da' vreaaaaau la scorpiooonss!!!.. asa, so, good luck pt mine:D
oricum.. cine sta in ore langa mine.. stie defapt ce nesimtita pot fi. adica.. zgarba e mic bebe pe langa atitudinea mea de copil cuminte in ore:D... oricum.. incepem .. at laaast!!.. recapitularea pe opere literare.. adica. incepem cu basmul.. singura specie literara care ar trebui sa fie acceptata.. celalalte.. interzise total!! incepand cu ala . mitza ala.. si terminand cu retardul care in loc sa scrie ce ii dictau neuroni se baga ca un rahat si baga teorii noi si ma mai face pe mine la teza sa iau 9!!.. mm de rahat!!si poezii?.. gosbuc si goga!!!.. si putin blagaacolo.. si rebreanu si j r r tolkien!!. si ma rog.. ce mai vor filologi ind a 12a d.. d de la destepti.. manca-i-ar mama de destepti:D


plus.. din ciclu.. ce face un elev de a 12a in timpul liber.. ma rog. eleva:D.. explicatie.. cutzu ala se numeste hot dog.. pt ca asa arata.. ca un hot dog.. si cum era si cald afara.. cred ca era si hot saracul.. in fine..mi se pare o scuza de caine precum si o scuza de hot dog.. fie.. nu ma cac in gusturile altora..:-??



si in plus.. de ce sa fim tristi..?.. e ciudat postul asta.. l-am reeditat de vreo 5 ori:)) ... fata de langa e desenata pe mana mea.. acolo unde a tronat pana ieri o vanataie de toata frumusetea.. prin urmare.. cine poate zambi in locul tau?.. el sau ea?.. nup.. doar tu:D.. degeaba razi la glume seci despre muzele lu' naiba.. ar fi tare sa incerci sa zambesti.. dar asa cum stii tu:)..






exceptand faptul ca.. lucruri precum solidaritatea sunt cerute de la mine .. si din vene daca s-ar putea.. eu a naibii ce sunt, nu vreau mah nene sa fiu solidara cu voi... da' nici sa ma bati nu vreau!.. pur si simplu nu mi se pare corect... ca voi sa mai dati lucrare , dupa ce ca ati dat-o o data.. acum, dupa ce stiti materia.. si daca sunt notele mici.. o mai dati once again..!. mai da-o naibii de treaba??!?!? ce solidaritate?.. tot eu sunt gigi contra aici?.. eu sunt cea care "s-o imbolnavit subit"?.. nu!.. am fost la 7 20 la lucrare si am blestemat si ras in rand cu ceilalti ca nu am stiut sa scriem nimic, din simplul fapt ca nu am avut pe cineva sa ne explice totul.. tu-i faustul masii!!..
vreti solidaritate?.. nah atunci, in aia mea, ce nu posed!!.. stati naibii la lucrarii!! nu cum auziti de asa ceva.. tustii!!! pe usa ca vrabiutele!! si nu va iau pe toti.. ci doar cei care se simt cu rahatul sub caciula... unii au voie sa lipseacsa.. da-o naibii.. ar altii chiar nu ar trebui.. plus.. se pare ca cei care au chiulangita cronica nu au nici macar o mica masura de bun simt:\
nu imi amintesc sa ma fi carat subit de la vreo lucrare.. ever.. ma rog. ca am lipsit de la germana.. aia era pt ca era de dimineata and i hate mornings when i have to wake up.. dar, plm, am venit si nu am comentat.. chiar nu!..
in fine.. nu e vina mea ca unii au matragune stricate in cap.. in loc de celule cu neuroni.. se pare ca indeed.. music really does affect your lifestyle.. si daca nu your lifestyle.. atunci cu siguranta .. felul in care gandesti.. de ecemplu.. cum seface ca cei care imi cer mi sa fiu solidara sunt taman singurii manelari din clasa?. cum deh?..:)). in fine.. tot nu vreau sa cred ca e vorba de muzica aici.. dar da-o naibii!! chiar da-o naibii!!..
mah nene mah.. ma jur ca m-am cacat pe mine la istorie.. dar nu am plecat.. am stat si cu putin noroc am si scris.. ma rog.. ideea macar:)).. totusi.. am o demnitate pt 5 =ul ala luat.. stiu ca l-am luat eu si nu l-am luat pe furate... in plus.. sunt unii oameni. din aia trebdy.. notenjager frate!!!.. daca nu iau 10 le "iasa spumele" pe gura si urechi:)).. daca nu sunt mai buni ca altii .. vai de ei.. ca isi pun capat zilelor.. !! unii oameni chiar nu au o viata personala, geezes.. asta chiar doare.. un secret mic acolo.. nimic.. scoala, acasa scoala din nou.. maaaaah, vezi ca iti face poooooc_capul!!!.. si ne improstii!!!!in fine... e irelevant, oricum nu citesc ei ce scrie aici:D.. gutza putza de maimutza e indeed mult mai important.. no shit.. in fine...

2 comments:

  1. esti prima .. dar prima persoana pe care sa o aud ca recunoaste faptul ca a copiat la o lucrare. nu esti normala:) si asta intr-un sens bun. tot asa "batman batman", bravo tie ca nu alergi dupa note:)cand te mai prinde omul pe "mahss". respiectiv la celula. ca te-ai invatat sa nu mai dai semne de viata:)
    crama te asteapta, copile:)

    ReplyDelete
  2. :).. mersi fain hos, auzi intrebare.. de unde andrei?:)).. nu te chema pisti?:))))
    ms fain aomule, crama sa ma astpte mult si bine.. la iarna mai dau prin ea doar.. now work work:)

    ReplyDelete

hop si tu!