expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

11 October 2008

dar tu vezi cum iti atarna pantalonii?

ajungi, dupa un anumit timp sau eveniment, chiar sa nu-ti mai pese de parerea celorlalti. nu este perfect dispensabil acest lucru.. dar, in ziua de astazi.. toata lumea se crucifica in impresile altora. ciudat mai este faptul .. si multimea de persoane care sustin sus si tare.. mie nu imi pasa de ce crede lumea despre mine... si dupa colt, ii vezi cum se uita dupa respectivul sau respectiva sa vada daca l-a vazut sau nu. oamenilor, ma scarbiti.
mai nou, toata lumea vrea sa fie intelectuala.. si astfel cauta sa eclipseze cu inteligenta lor notorie si pe ceilalti. mah nene, mah.. ma cac pe proverbele si maximele tale..:), m-am saturat sa le tot spun unor muistii sa lase dictionarul ala jos.. nu ii ajuta cu nimic.. dar fraierii, ei stiu mai bine, frate!!!batman batman!!!.. ca in loc de ciori avem pepeni in romania doar, care mananca din gunoi.
nici la generatiile mai mari nu gasesti alinare.." vezi mah june ca iti atarna pantaloni ...".."tanti, sunt fata".. "asa de tunsa, atat de scurt?. cum de te-a lasat mama ta?".."tanti, nu e treaba dvs, chiar nu este, cum imi port eu pantaloni sau parul!". "dar, tu copila, nu iti este frica de cum te vad oamenii?".. nu i-am raspuns, a venit statia unde trebuia sa ma dau jos , asa ca am lasat-o cu ochii in geam dupa mine.. probabil.. si cu buza atarnand, urat de tot.. avea in jur de 70 tanti.
uite o varianta de raspuns: nu tanti, nu ma intereseaza cum ma vede lumea, chiar nu. si ce-i daca nu am parul lung si dat cu presa?.. sau genele de sa ma scarpin in nas cu ele?.. pline de rimmel si alte nevoi care le fac pestii in apa?.. si ce-i daca nu am grasime cancerigena pe buze si fata?.. si ce-i daca nu sunt mai mare cu un cap?.. si ce-i?.. da-ma in judecata( din englezescul: so, sue me!)..
nu ma doare ca arat charaghios cand fug dupa blestematii aia de porumbei in piata mare.. sau cand rad de cainii mai mici decat papucul meu facandu-i hot doguri:)).. nu:)).. chiar nu!:)).. sau cand imi merge gura numai nevrute despre orgoliul lui dana care trebuie calcat de tren.. sau simina care nu reuseste sa treaca de un nivel.. sau adi care spune.."iar ma asculta, futu-l-as in gura".. nu.. sau cand ma intorc si pe banca din spatele meu vad 3 oglinzi plus lip glossuri, dermatografe .. numai o presa mai lipseste.. sau cand trag linile la stiinte cu pila de unghi a lui adina.. crezi ca ma intere?.. nu, iti spun eu.
sau ca am tricouri cu trupe.. sau ca pantalonii imi sunt cu 3 marimi mai mari.. asemeni tricourilor.. ca am un hanorac portocaliu cu orange county choppers.. nu!.. stau in prima banca, si ce-i?.. nu sunt de acord cu 99% din biletele de bac de la romana oral.. si ce-i?..
la mine, oamenii in loc de pasarici, au fazani roz in cap.. sau licurici plati pe creier... sau trebuie ca fata sa isi schimbe posesorul... sau cei care vor razboi.. sa si-l bage in fund.. ca nu reusesc nimic cu asta!
" mah, copile... pantalonii nu ii vezi cum iti atarna?.. scoate semnul ala al pacii din pantaloni ca numai ti-i trage mai jos. renunta la lant, renunta la bratari, renunta la tricouri, renunta la tot copila, ma intelegi?.. jos haine negre, jos pantaloni lasati.. jos ganduri proprii, jos tot! nu ai voie sa ai ideile tale proprii, nu ai voie sa iti sustii tara maaaahhh!!. tu cine te crezi?.. ai 18 ani?.. si ce-i?.. eu am 20, 30, 40.. si sunt mai destept ca tine!!! deschide-ti ochii aia ruptii de nesomn si vezi realitatea, mah copile, ca o duci rau de tot."
tu nu iti dai seama, ca doar prin nepasarea ta, ucizi oamenii, asa, din moft... ca nu ma frec de tine la petreceri de kitch. din cauza asta nu ma accepti?.. ca nu am tate.. de asta nu?. ca nu am cur si decolteu.. de asta?.. mah, muistule... am niste idei, alea nu ti le dau nici sa mori tu.. ma intelegi?.. avand in vedere ca m-am schimbat pentru mama, m-am schimbat pentru el.. pentru tine si restul de soareci de capela funebra , caca-te in sus si stai pe loc, eu nu ma schimb pt tine.
avand in vedere ca a trecut deja o saptamana de la acuzarea de idei avangardiste cu accente soviniste.. eu inca il blestem pe cacatul ala.. ma rahatule, macar eu stiu originea mea, ma muie ambulanta ce esti!
bun..
bine...
nu e bine.
m-am saturat sa ma tot cert cu incultii, ai caror ochelari sunt colorati cu un marker si ei vad totul in roz, urasc rozul, urasc persoanele care poarta roz, urasc persoanele care gandesc roz. sunt teribilista si rasista, nu ai ce-i face:)). de aia nu ma place nimeni..
si da, imi place sa fug dupa porumbei!!!!
















poza facuta de simina, vineri:), ms fain
la multi ani, dude..>:D<, te pupa shavy, asa de pe un scaunel pliant:>

4 comments:

  1. :)Mersi mult, dude.>:D<
    Da' care e faza cu scăunelu' pliant?

    ReplyDelete
  2. foarte tare ;)
    lasa-i ca-s expirati, n-ai ce sa le faci... termenul de garantie a expirat si chiar daca il falsifica, mirosul urat tot ramane :)):)):-j
    asta-i Romania ... :(:-<

    and really nice pic :)

    ReplyDelete
  3. zboara puiule, zboara=)).. tot dupa porumbei fugi?.. si in a 12a?.. esti teroare.. deh.. tu cu porumbeii, eu cu puicutele:)), fiecare cu ce il doare, nu?

    ReplyDelete
  4. nu silviu, mie imi trece .. porumbeii pleaca, eu ma maturizez.. tu in schimb.. tot dupa puicutele alea din tarc de la tine de la tara o sa fugi:> ..:)))

    ReplyDelete

hop si tu!