expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

04 October 2008

concluzie de tot cacatul

daca nu ai tate si cur, par lung, fard pe fata de ti se duce naibii toata pielea... nu esti fata si punct!!
nu stiam ca in ro inca nu este dreptul la libera exprimare, nu stiam ca in ro(defapt stiam, dar nu vroiam sa cred) unii oameni inca sunt comunisti!!! nu stiam ca in ro, orice gand sau deosebire pe care o ai te trage in jos. nu stiam multe.
acum stiu si sincer doare cand vad cu cati fraieri ma iau in gura, plm
oricum, nu ma intere acum, o trecut:), un singur lucru stiu doar...EU NU MA SCHIMB PENTRU NIMENI!!! luni ma tund chel:>
Image Hosted by ImageShack.us

3 comments:

  1. Mda... si eu sunt o barbata sau ce? :)) sincer, fiecare e cum vrea. si eu ma uit cu un fel de mila la foste colege care se ascund sub straturi de fond de ten si isi penseaza sprancenele ca apoi sa le deseneze cu creionul "mai perfecte"... pana la urma fac ce vor, daca ele asa se simt bine.... insa am observat ca doar cele care au o personalitate slaba au recurs la astfel de procedee pt a se face remarcate.faptul ca acum toate arata (unele sunt) ca niste curve e partea a doua. daca eu am libertatea sa fiu diferita, de ce sa nu intre ele in acest monoton tipar? daca asa vor... si tot atata drept au sa se uite la noi ca o ciudatenie cand si noi facem acelasi lucru :D cam lunga parere, nu? :D

    ReplyDelete
  2. nu vreau sa sune ca si cum as fi indiferenta de aspectul exterior. Dar orice are limita. E mai bine daca faci ceva sa o faci cu un anumit simt estetic si cu stil. Sa nu exagerezi daca nu e nevoie.
    din experienta zic ca nu e bine sa fi nici prea diferit (mai ales daca esti fata). Cel mai bine e sa fi cameleon, sa "blend in" atunci cand/unde trebuie, si sa fi tu insuti cand stii ca poti.

    ReplyDelete
  3. :).. ghinionul lor daca se uita la mine ca la un freak.. eu ma uit la ele ca si cand as merge la zoo in plimbare si vad cateva maimute care se zgarma in fund:).. ce doare si mai tare este ca nu numai ele au o astfel de gandire ci si altii.. gen mustata si aere.. care nu au altceva de facut decat sa se ia de cum arata altcineva.. macar de s-ar uita in oglinda .. atunci ar tacea

    ReplyDelete

hop si tu!