expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23 September 2008

pentru tine, din dragoste...

interesant fapt la persoanea mea!!!.. este ca_cand critic ceva sau pe cineva nu particularizez... aleg o clasa sociala cum ar fi cocalari sau emoizi.. pardon, scuze de clase sociale, .. si le critic.. bine sau rau.. asta ramane de vazut.. dar pentru tine trebuie sa fac un post cu totul si cu totul doar al tau:).. asa.. ca tin la tine( a se intelege: asa ma cac pe ideeile si conceptiile tale precum pe un tufis un cioban sau turist care in varful muntelui nu are unde altundeva)
mi se pare ca tu pierzi anumite notiuni cum ar fi bunul simt.. lucru care cred ca la tine nici macar nu exista... gresesc?
esti un blond, tampit, prost, ingamfat, mandru de propria-ti idiotenie si nici nu arati bine. esti blond din sange pana in creier si pana la varfuri! ma dezgusti pana la stele si inapoi si cand ma uit la tine vad un elefant prost!
da, indeed, sunt pusa pe beleidig-anit!! si culmea, mai am si inspiratie.
nu imi vine sa cred ca e natia de vina.. butterfly temple si arkona sunt super.. tu... cred ca faci exceptie de la regula!
omule, nu am nimic cu tine, stiu ca ma vezi ca pe un cacat, crede-ma.. e reciproca faza.. eu te vad ca pe o diaree.. dar saluta naibii cand saluta omul, ca nu te doare gura aia.. cum nu ma doare nici pe mine sa inghit si sa salut frumos.. se numeste bun simt si respect fata de altii.. daca fata de tine nu ai respect.. imi pare rau.. oricum nu ma intere:)), da' da-o in origine(da, am injurat) si trece-ti peste mandrie!
din partea mea, da linkul asta mai departe, oricum cam stie lumea ce parerea am despre tine:)
m-ai inteles?... la mai multa matreata:>

p.s.: da, am scris urat, da. am injurat, da, esti un tampit.. dar look on the bright side of all this... ajungi celebru:P.. ce iti poti dori mai mult decat asta?. probabil o cana de lapte in cap si laptele sa fie fierbinte:>

3 comments:

  1. =)))):)))
    well, sunt multi blonzi cretini pe lumea asta
    ai o metoda de " a tine " la cineva foarte unica ;)
    anyway
    foarte tare:));)

    ReplyDelete
  2. indeed, ms fain, sunt multi blonzi in lumea asta.. dar asta ii intrece pe toti:D

    ReplyDelete

hop si tu!