expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

14 September 2008

mda...

si astazi a fost la fel.. o zi de tipar, ca toate celelalte, fara doar si poate si cu foarte mult "cu siguranta"... o zi tipica shavilista: dimineata fucked up, amiaza si seara super tare frate.. noapte.. mai fucked up ca dimineata. azi dimineata se preconiza o zi de curatenie la mine in camera, loc unde domneste nu haosul, ci mama lui.. bun, am scapat de ea(de zi) .. pe la amiaza, totul ok, la fel si dupamasa.. dupa cautari lungi dupa paine:)), am gasit... cu un amic bun, ne-am holbat la filme.. sau s-au holbat ele la noi.. noaptea?.. fucked up.. glume scabroase, dar deh, cand tii la cineva nu doare asta si incerci sa razi, oricum, e fucked up.
maine incepe scoala... impreuna cu un alt sir de zile shaviliste.. oai, ce nu ma imbucura asta.. am o singura rugaminte anul asta.. sa nu o mai vad pe aia in fiecare dimineata ca ma jur ca dau in herpes si din ala direct in hepatita si pietre la ficat, rinichi, plamani si toate cele.. ma jur!!.. in fine.. maine sa nu-mi uit guma de mestecat acasa, s-ar putea sa trebuiasca sa-mi schimb foarte des gustul din gura.. avand in vedere ca o sa am o scarba in mine la revederea unor persoane:)... "where is your god??!?!'' ... mine? he's off.. on his holiday, it looks like so... :|..
imi pare rau ca nu pot schimba anumite lucruri pe care tu le poti schimba la mine... poate mai incolo o sa-mi iau chestia aia de pompeaza in dinti si voi face ceva asemanator la acel lucru care il faci si tu cand sunt eu trista.. si anume sa ma invat sa te fac mai fericit, oricum.. vise de copil tampit, nu?...dar deh, copii inca mai au voie sa viseze:).. chiar daca sunt tampiti sau nu, au voie..:-<>:)))
imi vine in minte un post recent citit, publicat de un anume domn, super tare, ma rog.. care era defapt o scrisoare de dragoste adresata unui prieten de al lui de o tauroaica nefututa:)), plina de greseli de ortografie, de chestii inculte si plina ochi de un amor adolescentin nebun de dadea pe dinafara:)).. ma bucur ca nu sunt asa.. adica.. nu am apuc sa explic tot oracolul horoscopic al familiei mele:)), sincer, nici pe mine nu ma intereseaza.. la naiba omule, de abia astept sa vina trenul:)
maine la 7 jumate in picioare, cauta-ti capul shavy, ca altceva nu mai ai ce face, dracu e al tau:)) las' drace ca nu esti tu asa de negru.. problema ar fi daca ai fi fost roz.. atunci imi ieseam din pepeni si banane si te castram:D
happy little boozer!!my time is here!!!... my butt is missing:)))



Korpiklaani - Beer Beer
Asculta mai multe audio Muzica »

and off we go!!!

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!